Saturday, August 15, 2009

Nilai buku

saat sekolah ku dikuarantin aku kuarantin diriku untuk mencari sesuatu yang boleh aku seronok di rumah..... akhirnya aku memilih untuk menampakkan hasil atas penat lelah suamiku dalam urusan mencari nafkah untuk keluarga. ape lagi... prabiskan duit dia yang masih diawang-awangan..(kate dia), aku shopping dia bayar....(aku suke betul bab2 shopping :b )
akhirnya aku memilih untuk mendekorasi bilik kecik untuk dijadikan reading room la konon2nya.... inilah yang aku dapat aku laksanakan sebagai seorang isteri yang cuba menjaga harta suamiku....

proses sebelum.....



hari yang aku pergi, sangkaan ku barang yang di beli akan di hantar 2@3 hari kemudian.... rupa-rupanya hari itu jugak dia akan hantar ke rumah.... alamak, sape nak angkut buku2 n paper2 lame dia tu? aku ke? asudah... tak pe la... aku buat la jugak pelan2... akhirnya... dapat la dikosongkan 3/4

dapat jugak aku suprisekan suamiku selepas dia balik kerja... aku serahkan tugas seterusnya kepada tuan punya.... yang best skali si kecik pun turut joint dalam penyusunan buku2.

kesudahkan boleh jugak bilik tu digunakan untuk dijadikan ruang sosial/ibadah kami sekeluarga.... sampai sekarang masih bau kedai lagi....


Alhamdulillah.... selesai 1/10 bahagian2 harta suamiku dapat disusun pada tempatnya...

1 comment:

  1. Zan teruskan usaha yang baik. Mana2 yang baik utk rumahtangga buat, kerana rumah kita adalah syurga kita. Sentiasa mencipta kelainan yang disukai suami. InsyaAllah penatlelah kita dihargai suami..

    ReplyDelete