Monday, July 6, 2009

Ape kate survey....

Bila kete dah nak abih bayar...........

kete ni ok... suamiku punyelah suka siap bole ambik flyers kat giant kota damansara... tapi bila aku try masuk.... alamak aku tak bole membesarkan badan... kalu badan naik je akan terase kekecilannya... tapi bole angkut buku-buku laki aku yang banyak itu...
kelemahan kete ni tak de boots... so tak leh nak buat car boots sales.... reject...

kete ni pulak macam org dolu-dolu je... belum tiba masenye lagi....lagi pun tak nampak sporty.. ataupun aku yang pernah tgk kete ni yang dah di make upkan...

yang ni pulak macam best.... tapi aku ni tak la suke kete besar2, anak 2 dah, campur aku dan suami 2... aku nak cari kete yang memanjang di depan sebabnya anak-anak ku semua berebut nak duduk ngan aku...makanya

ini lah kete yang terbaik..... dua kali bayar lagi dah jagi hak milik sendiri... bukan milik bank.... boleh pikir nak bayar pitipien pulak.... no plat kete ni pun mempunyai makne tersendiri.. biarlah rahsia antara aku dan suami....

P/s: sesungguhnya kehidupan manusia ini tak pernah puas.... bak kate suamiku... kalu nak semua... nung...tunggu kat syurga nanti.... (ayat yang wat mati ayat)

No comments:

Post a Comment